۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

ورود بازرسان اتمی ! روشنفکران ایران مجددا در حال بازی خوردن توسط غرب هستند!

بر اساس دو حرکت اخیر دولت حجتیه وابسته به فراماسیون جهانی در تهران:

۱- گسیل وزیر امور خارجه دولت کودتا اقای متکی برای پابوسی به واشنگتن

۲- سازش کاری بی سابقه نماینده احمدی نژاد در ژنو اقای جلیلی بر سر میز مذاکرات هسته ای

متوجه می شویم که غرب در حال به غارت بردن تمامی ثمرات حاصله از مبارزات چندین ماهه ضد دیکتاتوری مردم آزادیخواه ایران می باشد.
به گفته خبرگزاری العربیه، وزیر امور خارجه دولت کودتا که به بهانه سرکشی به دفتر حافظ منافع ایران در امریکا به واشنگتن فرستاده شده بود با دو نماینده از کنگره آمریکا ملاقات نموده است. هرچند دولت کودتا این مذاکرات را انکار نمود، ولی موضوع این است که دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن که فقط مخصوص انجام امور کنسولی ایرانیان مقیم امریکا می باشد، نیازی به سرکشی این چنینی آن هم در چنین سطح بالایی و در چنین زمان حساس تاریخی نداشت و به نظر می رسد این سفر به منظور پابوسی اربابان آمریکایی احمدی نژاد بوده است.

همچنین در ژنو، نماینده دولت کودتا، آقای جلیلی بر سر مذاکرات هسته ای و بر خلاف شعارهای تو خالی و مردم فریب احمدی نژاد، به تمام خواسته های گروه ۵+۱ از موضعی بسیار ضعیف تن داد. توجه داشته باشید که در توافقات دولت خاین پذیرفت که نه فقط اورانیوم مورد نیاز ایران در خارج از ایران غنی گردد بلکه اورانیومی که تا کنون در ایران غنی سازی شده است را نیز جهت غنی سازی تا سطح خلوص مورد نیاز به خارج بفرستد این یعنی پذیرفته اند که غنی سازی به طور کامل در ایران تعطیل شود اما سردمداران رژیم نمی خواهند این خیانت بدین روشنی به مردم ایران اطلاع داده شود.
حال قضاوت کنید که دولت احمدی نژاد دست در دست صهیونیسم و غرب دارد یا جوانان آزادیخواه جنبش سبز ایران.

حال نوبت ما مردم ایران است که از خود سوال کنیم که کجا هستند آن دولتهای غربی که در بهبوهه اعتراضات مردمی به نتایج انتخابات دربهای سفارتخانه های خود را به روی مردم گشوده و برای مداوای زخمی ها اعلام آمادگی نموده اند؟
کجا هستند دولتهایی که به فعالان تحت تعقیب در مبارزات جنبش سبز، وعده های پناهندگی و ویزا می دادند؟

در تاریخ ایران این چندمین بار است که بیگانگان با مانورهای سیاسی از جنبشهای آزادیخواهانه مردم ما سوء استفاده می نمایند که نمونه های بارز آن همانا سرنگونی دولت منتخب نخست وزیر مصدق در ۲۸ مرداد ۱۳۲۲و دگر بارحذف فیزیکی و کنار گذاشتن نیروهای راستین انقلابی مانند آیت الله طالقانی وآیت الله منتظری در دهه نخست انقلاب ۵۷ می باشد. اینجاست که ضرورت مطالعه حوادث تاریخی از این دست برای جوانان ایران روشن می شود و همچنین مرور آن برای روشنفکران و سردمداران این جنبش توصیه می گردد.
جنبش سبز ما می بایست با هوشیاری تمام و بدون تاثیرپذیری از این دلالی های سیاسی بین دول استعماری غرب و دولت واپسگرای حجتیه ای غالب بر ایران، به مبارازت خود ادامه دهد.
با سپاس
مزدک

0 نظرات:

ارسال یک نظر