۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

در صورت صحت شایعه خبر درگذشت آقای خامنه ای، اقدام آنی جنبش سبز چه می بود؟

طی روزهای گذشته اخبار مختلفی در خصوص وضعیت جمسی رهبر ایران از خبرگزاری های مختلف پخش گردید که به نظر می رسد منبع واحد این اخبار آقای مایکل لدین، که به ضد ایرانی بودن شهرت دارد، باشد.
می دانیم که هر انسانی فانی است و به قول شاعر:
زین کاروانسرا بسیار کاروان گذشت..... ناچار کاروان شما نیز بگذرد
و کاروان , ولی فقیه نیز روزی خواهد گذشت.
پس از این همه هیاهو در این مورد، این سوال پیش می آید که رهبران جنبش مردمی سبز ایران، که اندیشمندانی را نیز شامل می شوند، برای اولین حرکتها و عکس العملها به این حادثه چه در نظر داشتند یا دارند؟
این شایعه معیار محک خوبی بود برای سنجش این عکس العمل از سوی جنبش سبز و هشدار بزرگی بود تا از آن بیاموزیم و آماده باشیم. ساده اندیشی است که فکر کنیم با درگذشت یک نفر این جنبش به پیروزی خواهد رسید. سپاه و بسیج و گردانندگان اصلی آنها، لژهای نوین فرماسیون در داخل ایران (که طی سی سال گذشته جایگزین لژهای دوران پهلوی شده اند) از جمله لژ حجتیه، لژ صهیونیست ایرانی و لژ روحانیون، به هیچ وجه بیکار نخواهند نشست.
اگر اوضاع نابسامان شود این لژهای قدرت، چند مهره بی ارزش مانند احمدی نژاد و مرتضوی را قربانی کرده و به وسیله سپاه و بسیج جایگزین غیردموکراتیک دیگری را به ملت ایران تحمیل می نمایند. به همین جهت پیشنهاد زیر از نظر مزدک برای بحث و تبادل نظر و پرورش این ایده ارایه می گردد. این ایده می بایست به عنوان پایه ای برای اولین حرکتها پس از حادثه ای از نوع فوت ولی فقیه قرار گیرد و به سرعت توسط رهبران جنبش بکار گرفته شود.

۱- تشکیل "شورای مراجع" تقلید به رهبری آیات عظما: حسین علی منتظری، یوسف صانعی، بیات زنجانی، موسوی اردبیلی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی و علی سیستانی ................
و عضویت علما آیات : طاهری، دستغیب، موسوی تبریزی، جوادی آملی، محمود امجد، امینی، فیض گیلانی، جواد شهرستانی ، استادی ...............

۲- نگهداری کامل بدنه نیروهای سپاه، بسیج و نیروهای نظامی و انتخاب رهبران نظامی جدید و مردمی از سوی شورای مراجع.

۳- اجرای بند ۱۰۹ و ۱۱۱ قانون اساسی

۴- برگزاری انتخابات آزاد ریاست جمهوری زیر نظر " شورای مراجع".

0 نظرات:

ارسال یک نظر