۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

هشدار مهم به جند الله، PKK و «الاحواز» (ASMLA) ; تاریخ را تکرار نکنید

ادامه بقای رژیم «حجتیه» در تهران، وجود فعالیتهای مسلحانه است. در زمانه ای که مردم ایران یکصدا برای برقراری دموکراسی بر علیه رژیم حجتیه ای ، نماینده فرماسیون جهانی، برخاسته است و این جنبش منجر به آگاهی عمومی توده ملت به سمت دموکراسی شده و بازتابهای بین المللی مهمی داشته است، حرکتهای مسلحانه شما موجب کندی و نابودی این جنبش خواهد شد.از تاریخ بیاموزیم که گزینش شیوه های استراتژیک نامناسب جنگ مسلحانه توسط آقای مسعود رجوی، جوی را ایجاد نمود که بهانه ای بدست افکار حجتیه ای آنزمان داد که منجر به کشتار وسیع دهها هزار از جوانان این وطن که تنها گناهشان عشق به مردم ایران بود گردید، همچنین موجب سرنگونی رییس جمهور منتخب آنزمان آقای بنی صدر گردید.
اکنون که بسیاری از افراد این جنبش مردمی به رهبری رییس جمهور منتخب، مهندس موسوی، و شیخ اصلاحات آقای کروبی در اسارت و یا حبس خانگی می باشند، دادن هرگونه بهانه ای بدست رژیم کودتا که موجب صدمه آنها شود، ننگی تاریخی را بر پیشانی بانیان آن حک خواهد کرد.
می دانیم که اقلیتهای ایرانی از جمله هموطنان سنی مذهب، در زیر فشار هستند ولی این رژیم همانند رژیم سنی-وهابی طالبان در افغانستان که نه فقط تاجیکها، هزاره ها و شیعیان را بلکه سنی ها را نیز در بند کشیده بود، شیعیان را نیز به زیر شکنجه و کشتار برده است.
مگر نه اینکه بزرگترین مرجع تقلید شیعیان ایران و جهان ، آیت الله العظمی منتظری، برای سالیان دراز در بند این رژیم است ؟ و حتی اجازه رفتن به مسجد به منظور اقامه نماز عید فطر را هم ندارد.
مگر نه اینکه اکثر جوانانی که در جنبش سبز در کهریزکها و سایر شکنجه گاهها کشته شدند، شیعه بودند؟
در تاریخ تشیع کجا سراغ دارید که یک تازه از راه رسیده کم سواد مانند احمدی نژاد به یک مرجع تقلید شیعه ، مانند آیت الله العظمی صانعی، بی حرمتی نماید؟
این حرکات مسلحانه بر اساس انگیزه ، به سه گونه برآورد می شود.
۱- حرکات مسلحانه بدلیل فشارهای حکومت استبداد که در نهایت موجب بی طاقتی افراد یا اقشاری می شود که به این کار دست می زنند. (شیوه مبارزه مسلحانه کور). چنانچه افرادی دراین گروه قراردارند، می بایست برای احقاق حق همگانی با جنبش عظیم مردمی همراه شده و صبر پیشه دارند.
۲- دولتهای استعماری و بیگانه با خریدن سران برخی گروههای ناراضی، جوانان آنها را تحریک کرده تا به این حرکات دست بزنند. اگر جز گروه دوم هستند که با بوجود آوردن چنین جو کشتار، به دولت کودتا کمک می کنند که این همان خواسته دول استعماری است که موجب ماندگاری دولت نادان و ناکارآمد می شود
۳- خود دولت استبداد این گروهها را به وجود می آورد تا با مظلوم نمایی و برانگیختن حس وطن پرستی یا مذهبی عموم مردم، هواداران ملی و یا مذهبی جنبش را به سکوت وادارد و منفعل کند. در خصوص گروه سوم باید مردم با آگاهی خود این دسته را رسوانمایند.

تاریخ نشان داده است که حرکتهایی از جمله انفجار حرم امام رضا ، بمب گذاری ها در محلات عمومی در اهواز و سایر شهرها و کشتار سربازان وظیفه همواره موجب کندی حرکت اصلاح طلبانه ملت گردیده و مورد سوء استفاده رژیم حجتیه ای قرار گرفته است.

همه اقوام ایرانی می بایست در راستای راهنمایی های رییس جمهور منتخب آذری تبار مهندس موسوی و آقای کروبی از دیار لرستان، هم پیمان به سوی دموکراسی پیش برویم.

با سپاس
مزدک

0 نظرات:

ارسال یک نظر