۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

احمدی نژاد حق ما نیست لیکن انرژی هسته ای، حق مسلم مردم ایران است

پس از فاجعه انتخابات تا کنون رسانه های برون مرزی مخالف کودتای انتخاباتی زیر کنترل امواج انحرافی غرب و اسراییل قرار گرفته و بجای تمرکز در خواسته واقعی مردم که همانا ریاست جمهوری مهندس موسوی بود به موضوعات مورد نظر آنها مشغول داشته شده اند. برای نمونه با بررسی دقیق رسانه های طرفدار جنبش(یا به ظاهرطرفدار) می بینیم که موضوعات داغ ارسالی به این رسانه چه از منابع شناخته شده و چه مشکوک موضوعات داغشان رسیدگی به سلاحهای اتمی همیشه وجود داشته. موضوعات رسیدگی به سلاحهای هسته ای ایران و موضوعات مربوط به اسراییل که خواسته های غرب و اسراییل است بسیار پررنگ و اهداف خردگرایان موج سبز در راهیابی برای حل بحران انتخابات کمرنگ و درهم نمایش می یابد، یا اخیرا برای نمونه دنبال ردپای کشتی هایی که چند تا اسلحه عتیقه ساخت ایران به حزب الله ارسال می شده است موضوع داغ این رسانه و تعدادی دیگر شده و مردم را نیز مشغول این موضوعات کرده اند و غرب هم معاملات صورت گرفته شده خود را با گروه احمدی نژاد و حجتیه در سفر متکی به واشنگتن انجام می دهد.

کشورهای غربی و اسراییل در ظاهر از جنبشهای آزادی خواهانه و خردگرایانه مردم ایران پشتیبانی می کنند ولی عملا دستشان در دست دولت واپسرگرا و خرافاتی «حجتیه» ای احمدی نژاد است.
اندیشمندان، خردگرایان و آزادیخواهان ایران آگاه باشند که اینبار نیز مانند همیشه دارند مورد سوء استفاده سیاستهای غرب و رسانه های فارسی زبان تحت کنترل اسراییل و شرکتهای نفتی قرار می گیرند، تا با استفاده از این جنبش مردمی دولت واپسگرای «حجتیه ای» احمدی نژاد را تضعیف کرده و از آن در سر میز مذاکرات «انرژی هسته ای» و «قراردادهای نفتی» به ضرر مردم ایران امتیازات استثماری را از آن خود نمایند.
اشتباه نکنیم! غربی ها هیچگاه فکر عوض کردن دولتهای واپسگرایی مانند دولت احمدی نژادها و جایگزینی دولتهای خردگرا و روشن اندیشی مانند دولت رییس جمهور موسوی نیستند زیرا گرفتن چنین امتیازات ننگینی از دولتهای بیسواد و بی تجربه ای مانند دولت احمدی نژاد برای آنها بسیار راحتتر است.

دول غربی با به رسمیت شناختن دولت غیر قانونی احمدی نژاد و ادامه روابط دیپلماتیک و نشستن سر میز مذاکرات با آنها، عملا این پشتیبانی را اثبات نموده و فقط در ظاهر و تبلیغات از برقراری دموکراسی در ایران حمایت می کنند.
این چندمین بار است که در تاریخ ایران این بلاها را بر سر ملت ایران آورده اند و از جنبشهای آزادیخواهانه ایرانیان فقط و فقط در جهت تضعیف دولتهای دیکتاتوری حاکم جهت رسیدن به منافع استعماری خود بهره برده اند.
بیایید اینبار انرژی خود را در خواسته های جنبش آزادیخواهانه خود را اولویت بندی کنیم و تحت تاثیر خبرهای رسانه های کنترل شده قرار نگیریم.
راهکاری ما:
۱- فشار به دولتهای غربی که ادعای پشتیبانی از مردم ایران دارند برای به رسمیت شناختن دیپلماتیکی دولت منتخب و خردگرای ایران به ریاست مهندس موسوی
۲- تلاش برای جلوگیری از تولید سلاح اتمی (نه انرژی اتمی) در ایران که البته با روی کار آمدن دولتی خردمند در ایران، مورد دوم خود به خود با مذاکرات سالم و دیپلماتیک محقق خواهد شد.

لطفا جای این دو الویت را عوض نکنیم. اول خواشته ما بعد خواسته بیگانگان. از تاریخ درس بگیریم و اینبار با تیزهوشی ایرانی خود از بازی خوردن توسط دول استعماری جلوگیری کنیم. آنها همیشه وقتی به خواسته های خود رسیدند خواسته ما را فراموش کردند.
به امید ایرانی آزاد با دولتی مقتدر و خردگرا

با سپاس
مزدک

0 نظرات:

ارسال یک نظر