۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

حزب هوادار «عدالت اقتصادی» در انتخابات نخست وزیری یونان پیروز شد


اکنون نوبت مردم ایران است که به فساد اقتصادی در ایران «نه» بگویند.
حزب طرافدار «جرج پاپاندرو» پس از سالیان دراز فساد اقتصادی در یونان، به پیروزی چشمگیری بر فساد نظام سرمایه در یونان دست یافت. در سالهای اخیر پیروزی پی در پی احزاب گوناگون طرفدار «عدالت اقتصادی» در قاره آمریکا و اروپا رو به رشد بوده است و این نوید می دهد که جهانیان به این سمت و سو گرویده اند. اکنون زمانی است که ملت آزادیخواه ایران می بایست همچون همیشه که سردمدار حرکتهای مردمی و عدالتخواهانه در منطقه بوده است اینبار نیز به رهبری رییس جمهور موسوی به مبارزه با فساد اقتصادی در ایران برخیزد. لازم به ذکر است که جرج پاپاندرو، سالیانی پیش نخست وزیری کشور یونان را بر عهده داشت و مردم پس از سالیان فساد اقتصادی مجددا به وی گرویدند. این حرکت تشابه نزدیکی دارد به بازگشت ملت ایران به نخست وزیر مردمی و انتخاب وی به منظور مبارزه با فساد اقتصادی مسلط بر حکومت ایران.
مردم ایران با داشتن سابقه اسلامی و تاسی از منش و روش زندگی امام علی و رویکرد عدالتخواهانه وی در مسایل اقتصادی و اجتماعی، می توانند با حرکتی خروشان همراه با تعقل و خردگرایی به نظام سرمایه به رهبری فراماسیون بین الملل در ایران پایان دهند.
دولت کودتای احمدی نژاد با عوامل دست نشانده بیگانه مانند «علی اصغر اولادی مسلمان»، «مهدوی کنی»، «علی اکبر ولایتی»، «ناطق نوری»، «خاندان لاریجانی»، «مصباح یزدی» و ... منبع شیوع تمامی فسادهای اقتصادی، رشوه خواری، رانت خواری و فحشا در جامعه ایران می باشد.
دست به دست هم دهیم تا ریشه این فساد را بخشکانیم.
با سپاس
مزدک

0 نظرات:

ارسال یک نظر